LESSS

Är sju sjuuuuuuukt less på typ alla just nu, alla har så jävla fittig stil, alla eller ah okej dom flesta kompisar snackar skit, går bakom ryggen, sviker osv.. ja förstår mig inte på sånt, värsta man kan göra.Blir sjukt less på sånt beteende, och visst har sagt upp kontaktskapen med mångamångamånga under de senaste halvåret och kan lika gärna göra det med resten med, för jag bryr mig faktiskt inte, kanske låter konstigt men ja gör faktiskt inte det :) klarar mig endå jag! men visst finns väll nån enstaka som är klar i huvve, tacka gudarna för det

iaf ikvääääälll så var ja med podas och några mer hemma hos han, krille vart typ jättefuuulll haha herregud.
Sen har ju podas 3 hundar, golden retriver, ni kan ju klura ut vart jag vart mestadels av tiden ;-)
jo på golvet och gosade med dom, ååh va mysiga dom vaaar JAGVILL HAAA!!! :):):)
vi gick en promenad med dom oxå, krille vad med.. full som en kastrull sprang lite här o där med hunden.
eh sen skjussade podas nån niklas? tror ja han hette, sen nån annan sen lämnade krille bilen vid bydalen o la sig i slänten.. jaha tänkte vi :p haha
men han kom tillbaka och däckade på mig.
Men sen fick jag skjuss hem och nu ska jag snart sova, ska surra lite på msn först baraa..

och imorgon ska ja börja mitt nya liv.. eller näe helvete ska äta tacos imorgon med pappa.. får bli på söndag,
ska banta ner mig rejält inge fager syn ja såg idag, börjar bli fet igen så ska börja rida varje dag + springa varje dag (kanske 2 gånger om ja hinner) eh..äta mindre måste ja göra, räcker med en macka på morgonen som idag..ja menar ja överlevde ju dagen och är icke hungrig?
sen vill ja ha ett jobbbb, verkligen funderar faktiskt på o sluta skolan med, hatar linjen ja går, hatar klassen hur jävla kul är de då o gå till skolan? inteee kul
sist men inte minst vill jag flytta, låångt härifrån :) fyfan va det skulle vara skönt..

ne helvete vilket långt inlägg de vart, ska sluta nu hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0