LINSSYYYGÖÖRL

På lunchen drog jag som sagt på staaan mötte till min otur som jag fick oturen att gå med henne och hennes kååmpiz, sen braiga var att hon tog min döötunga väska.
Satte oss på en bänk, linn började prata med alla människoe som gick förbi: dra åt skosnörerna!! akta så du inte kliver på dom!!
osså gååår du åt höööger,
Ah hurru killen här är nathalie lundholm minns du henne? du strulade med henne för jäätttelängeseeeen..
JAG DOOOG haha vet ni hur pinsamt det var, men ah det var en aning roligt. (vi kände alltså ingen av människorna)
är på skolan nu iaf, börjat med hemsidan, haaatar dehär så jäävla mkt joooooooooooooobbbbb
sen är ja så satans trött.. sovit lite nu i 2 dygn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0