MITT HUVUD SPRÄÄÄNGS!!!!

Va på en långprommis med sakko förut, i över en timme riktigt skönt, ska ta det lugnt nu och bara gå tills jag har fått reda vad som är fel på mig.

For till stallet vid 4a, då höll mitt huvud på o spräängas, och när jag böjde mig o skulle fylla hö o allt var smärtsamt kan jag lova, tog en mysig barbacka tur runt kvarsätt kaggson var superpigg för han har stått i 2 dagar + att han inte ha tofflorna längre, som väger typ 1kg var..
jättemysigt, dock eftersom han va pigg så småtravade han hela tiden, vilket vart eko i mitt huvud typ. blääeh.
Spånade osådära när vi var tillbaka sen fick han stå inne för natten.
När jag for hem så drog ja ut till vägen och gav carro pengar, börjar ju på söndag med Einar så hon skulle skrivia schema osådära nu.
När jag kom upp igen tog jag en efterlängtad dusch, sen fikade jag en macka och té, bästa som finns.
Sen hade jag fått brev från en dietist som min sjuksköterska ville att ja skulle gå till eftersom ja går ner i vikt.. ah osså när vi får brevet så kostar det 80kr att besöka? nödvändigt :s så ska inte gå.. ja menar om de är nån som kan om kost och nyttigt o vilka fetter man ska ha i sig så äre jag!!

Nu ligger ja i sängen och kollar på tv, men bara dåligt på tv...klockan nio är det greys så det får man inte missa
men ska nog plugga lite teori nu så ja har nå o göra, men först ska jag upp o ta min hostmedicin och mina vitaminer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0