MÖRKERKÖRNING

Va ute o sprang innan, sviinkallt.. sen såg ja ett avsnitt av the hills åååh de är sååå spännande!! laddade ner 3 filmer som ja ska mysa ner mig till nån dag här framöver.
pluggade även lite teori och gjorde fas B, 10 jävla poäng är ja nu från alla rätt..
Fick skjuss till skolan sen, fick största arbetet ever om amerikanske/franska revulutionen.. eller stora va dom väl inte men ah konstiga uppgifter vi skulle göra, har skrivit 2 sidor men inte riktigt nöjd så får se om ja skriver om eller inte.
Hade även betyg samtal.. har G i historia nu.. men halva kursen kvar men endå.. fan ja hade mvg i nian, jävla ångest.
Var med carro på stan efter, var lite här och där sen tog jag bussen hem och åt potatis och fiskpinnar.
sen for jag till hundvillan i södra allén, trevlig tant där :) men blir i skm endå.
Sen mötte ja pappa på staotil och där satte jag mig vid ratten körde landsvägen till matfors.. gaanska äckligt när det var så mörkt man såg fan inte mkt elle när man hade halvlyset på, ganska äckligt sådär. sen var det gaanska halt :p så körde högst 70.. även om det var 90 vägar.
Körde hem sen och nu ligger jag i sängen, funderar på att gå ut och gå ska ju inte se på teve förns nio endå, och ikväll tänkte jag vara fri från pluggandet, gjorde ju det endå i förmiddags.

jag och mamma har planerat lite med, vi ska ju göra om hela lägenheten.. först vardagsrummet och jag ska få bestämma alla möbler, yeej för ja har typ 100gånger bättre smak än mamma, läängtarrr :)



hahaha äveeeeeen nyfiken ellle ;););) mååste ringa och berätta för linn haha nu jävlar kommer hon dampa!!!! kuuuuul det kommer bli





ah nöjd efter min städning i badrummet då det inteee såg ut såhär innan på hyllan ;-)
hittade även en brun utan sol när jag kastade lite smink, haha de är bra och det används väldigt omsorgsfullt ;)



lite... dryyyg bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0