PIPELINE

Carro kom hit förut som sagt, bjöd henne på mat, hon gillade deeet ;-) inte illa måste jag säga av mig, jag kan ju jag med faktiskt.
Sen rökte vi och bökade på och for ner till stan, gick på stan en snabbis och hittade lite saker ja ska köpa imorgon, sen gick vi på pipeline och såg på våra esteters dansuppvisning.. ska väll inte säga att det var det bästa jag sett... :p menmen anders var ju ganska rolig iaf.

eh sen tog jag mig en promenad hem, skööönt, så nu har jag rört på mig ganska mkt idag iaf, imorgon hinner jag ju inte med det överhuvudtaget så fick bli en extra tur idag.
Haha gjorde även ett videoklipp förut.. men kommer aaaldrig lägga ut de, näe fy tusan va pinsamt + att jag hatar min röst på video.. låter jag verkligen sådär? ne usch va hemskt.

nu ligger ja i sängen o dricker lättdryck och kollar på criminal minds, ska väll sussa kudden snart.

Tog lite bilder med men vart inte så bra men dom duger iaf.





sen vill jag bara säga att min telefon funkar inte igen...hör inte dom jag pratar med =) kuul fick ha telefon i en timme sen började den knasa sig, bar in med den igen imorgon.. nu ska jag ha en ny telefon så äre bara, heelt ny modell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0