RAMOS!

Drog till ramos förut som sagt, hon drog och duscha så satte mig i vardags rummet och hostade..

hennes pappa: vem ere som hostar? (tänk er värsta blatten med)
jag: eeh jag...
pappan: kommer du till mitt hus och ska sjuka ner?
jag: hahah jaa...
pappan: du jag gör dig lite té!


sen kom han in med en kopp te åt mig, gull:) haha
sen...
han: har du gått ner i vikt?
jag: eeh aa..
han: vadårå?
jag: nee.. eh typ börjat träna
han: säg mig va det kärleken?
jag: eeh.. aa
han: jag såg det direkt!

sen kom ramos och vi drack te och åt pepparkarkor, sen kom hennes mamma med typ tårta med, och så mkt ja har ätit idag va det längesen allstå.. kunde verkligen inte äta den där tårtan men vill inte lämna den precis heller :p
så rami fick äta upp den hihi..
sen fick jag sitta i massagestolen i 20minuter så hiiimla skönt :) älskar den
sen satt vi på ramos rum och satt vid datan, sen fick jag massa örhängen, halsband och tröjer av henne, weei:)
när jag gick hem vid halv 10 kom hennes pappa igen..


han: vart ska du?
jag: eeh hem...
han: klockan är bara halv 10 ju?
jag: hähä ja.. men jag är trött
han: okey..tack för besöket då! hejdå sen vände han sig om.
(efter  vi har gjort sån där knock out med händerna.. haha

hahah:P nu är jag hemma iaf skitleeeeeess så ja dör, så ska se film sen sova, imorgon har jag inge planer alls faktiskt, jo ut och springa:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0