RIDIT

Ja redovisningen gick ju bra, hatar och redovisa inför folk sådär -.- usch va hemskt det är..
Pappa hämtade mig sen och skjussade mig till stallet, red ett dressyr pass i paddocken med kaggson :) gick superbra, skrittade och travade endast, men han var superfin, sökte sig bra neråt osv.
Sen på slutet snubblade han nå jävulskt ,trodde han bröt bena eller nå och nojig och rädd som jag är med han så slutade jag rida då. Men han verkade vara okej, han haltade inget eller så.
Sen tog jag kort på Leonia och hennes medryttare :)

Mamma kom sen, kom hem och satte på bärbara då gåre inte o logga in!! stor nå om säkerthets blabla är full och endast admistratörer kan fixa de SUUUCK
så sitter på gamm datan, och som går otroligt seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt, less!!
så sitter inte vid datan nå mer idag :p ska tvinga i mig lite middag (nej vart inge med pappa) men drack en smoothie runt 3 o är fortfarande mätt men är lite sugen på såsen där.
men sen blire ju bonde söker fru och greys=)
kanske drar ut med freddie med ska surra på lite med honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0