SCHÖÖNT

Igår somnade jag 10, var så hiimla sköönt :) hoppas jag kommer i säng så tidigt varje kväll, kom ihåg förra året, då somnade jag mellan halv 9-9 varje kväll, förstår ni hur skönt det var? och pigg på morgonen med, näe ska komma in i dom rutinerna igen!
Sitter på skolan nu, vi ska ju redovisa imorgon vårat arbete men har ju vare klar med detta sen 2 lektioner tillbaka, så har suttit och gjort om arbetet i powerpoint, hade inge bättre för mig liksom, men nu är det klart oxå :) så ingeen aning vad jag ska sysselsätta mig med nu.

hmm, näe ska ringa pappsen nu iaf och se om han ska träna idag, isf ska jag hänka, annars drar jag ut och springer.
Sen måste jag komma ihåg att ringa och beställa klipptid på torsdag hos ronia!!!! GLÖM ICKE!!!
måste klippa mig lite, hatar när håret är slitet, otroligt fult inte för att mina toppar är så slitna för de klippte ja i typ juli, men resten av håret där det är uppklippt och luggen ser förjävligt ut, sen måste jag färga mitt hår ännu en gång har blonda fläckar i håret, mkt sexigt ;-)

vill även bara säga att jag har fruuuktansvärt o käften, helvetes satan allstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0