SJUUKLING

Drog ut o sprang förut då, vart precis som igår skittung i huvve o håller på o svimmar typ, kom in och kom på att jag kanske har bihålsinflammation, för när jag böjer mig framåt gör det skit ont i bihålerna och huvve mitt håller på o sprängas, så mamma ska ringa vårdcentralen imorgon.
For och handlade med micke, letade efter ett par lampor men hittade inge, men var på maxi oxå och där hittade han ju mat iaf, det var ju positivt.

När jag kom hem va pappa här med snuvgrej.. såndär man spruta i och ännuu mer pucko -,- stråålande...
sen hela kvällen har jag och micke bara hållt på i vardagsrummet, blir as fiint :D:D:D
just nu håller ja på o rensar kort grejsen, men ger fan upp.. mamma får göra resten är så sjuult mkt skit,
fast ganska roligt och kolla på alla kort sen man va liten o alla gratulationskort osv :´) ah vill bli liten igen ju!!!

ligger i sängen nu för har fått ont halsen på allt de hela, guud va roligt, ska invänta att desperate housevifes börjar :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0