SJUUKT TRÖTT

Kollade på världens drygaste film på skolan 2 timmar lång va den, svarade på frågor o grejjer till -,-
efter de drog ja på stan köpte jeansen ja la undan på lunchen men njaa...dom är ju stora redan nu och kommer bli större sa dom så tveksamt om ja ska ha kvar dom.
Sen for jag till stallet, mockade och sen red vi tränigsbanan jag hade blixten, han var superpigg och skit jobbig -,-
När vi var tillbaka rengjorde vi mallis grejjer för han skulle till ridskolan imorgon.
Ah påvägen hem va de ett jävla gnäll och pappa terrorisserade mig -,-
OCH NU SÅ ATT ALLA VET DET SÅ HAR JAG ÄTIT NU..FATTAR NI JAG HAR ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTIT!!!! så nöjda?
ska med pappa för han ska handla på willys och tydligen ville han ha md mig.. inte likt honom, men det är ju bara för det är som det är de :):)
ville egentligen träna men orkar seriöst inte, är så gryyymt trött och ikväll somnar jag tidigt kan ja lova, orkar inte änns platta håret nu när jag duschat och de är inte likt mig .
vi höres imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0