SLITEN TJEJ

Drog från skolan ganska tidigt igår, var heeeeelt slut, for till stallet och ja mockade åt kaggson och guyjen och linn åt berit o manne, så vi var väldigt duktiga.
Sen red vi ut jag på guyjen då, gick superbra ibörjan, lugn och fin och skyggade inte för något, sen när vi kom till träningsbanan vart han helt til sig och sprang sidleds o massa jättejobbigt eftersom det är precis en sån häst ja ine vill ha(som blixten) man kände verkligen då att han hade vare en travhäst, och inte riktigt det ja letar efter...
Men ja springa av sig fick han göra iaf ;-) Var klar i stallet runt sex då for ja ner på golds och tränade med carro
trampade först i 20min på den där.. grejen
sen var vi med på dance arobics, haha ja.. tur att ingen filma, haha hann inte ritkigt med i svängarna så att säga.

Sen tog vi moppen till mig (ja hade kortbyxor och ingen jacka) fysatan va kallt det vaaar.
Åt mat när ja kom hem eftersom ja inte hade ätit på hela dagen var jag jättehungrig. Sen såg vi på desperate housevifes och sen var inte jag vaken så länre till ;p
slockande fort, vaknade senare och då sov carro med.. då tänkte ja faan ska ja inte få sova i natt heller?
men somnade om och sov heela natten, så otroligt skönt, va grymt utvilad och peppad imorse,
gick ner till vin&sprit hallen, ja va va det då? jo strömavbrott så vi hade ingen gympa...SUUCK
så va bara att gå hem igen, sitter nu och tränar mina fiskar ;b hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0