TIPS?




Eftersom jag inte äter något under dagen (äter en macka vid halv åtta sen middag vid sju) så villju pappa såklart att ja ska äta något eller han tvingar mig.. men eftersom jag inte gör det så vill han endå att jag ska dricka något..
Så han har både köpt pucko och gainomax, som jag har smakat och nääe.. båda smakar som det är 10kg socker i båda..
sen tog mamma hem nå juice aktigt som det fanns alla näringsgrejer man behövde under en dag.. c-vitamin och ja allt från hennes jobb som typ bara finns där och på sjukhus så dom är ju super bra.. men den smakade bajs Gick verkligen inte och dricka det...så nu är  vi typ slut på idéer, redbull har jag ju fått men de vill ja inte dricka så ofta eftersom de är ju bara socker i det och koffiein.
eller så får jag fortsätta på mina milko smoothies, dom är goda men har  druckit dom rätt mkt så börjar bli less på dom :p
ingen som vet nå bra man kan få i sig typ näringsdrycker?
annars måste jag äta brustabletter med c-vitaminer o massa och det vill ja helst inte

Kommentarer
Postat av: Jessica

proteindrinkar:p

2009-10-23 @ 11:31:09
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: nathalie

vad menar du med proteindrinkar?:p sånna som ersätter en måltid?

2009-10-23 @ 12:42:51
URL: http://nattsii.blogg.se/
Postat av: Anonym

vitamin well's? kanske inte så mycket vitaminer som det sägs att det är, men iaf nånting

2009-10-24 @ 17:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0