TRÖÖÖÖÖÖÖÖTT

Fy satan va ja är tröttttt vaknade 5, 6 och sen halv 7 vaknade jag igen då va det likabra att kliva upp, o sataan va mörkt det var då :o
Kom till körskolan 7.30 hade stadstrafik, gick suuperbra:) va i sidsjön o körde o stan o de, inge klagomål där, men ska göra fas B och C + hela B häftet innan nästa gång joobbbigt.
Är på skolan nu o har kollat på film i nästan tre timmar om colombus, jääättedrygt.
Pappa ringde med och sa att min telefon hade blivit vidareskickad för dom kunde inte laga felet så läju få igen den om ett år.
Sen ska vi åka på nån resa till våran:) weej, berit o stina kanske oxå ska med. och då är jag 18 :D:D:D

ska på stan nu efter filmen kika runt sen har jag lektion efter lunch sen blir det stallet o rida guyjen sen träääna:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0