TRÖTT TJEJ

Sådär ja nu har jag läst ut boken en gång, men läärju få gå igenom den ett antal gånger till :) gjorde fas A för femte gången och denna gång 55rätt!! YEEJ rekord där, behöver bara 15rätt till så blir de grejtans dedär ;-)
Har även gått ut och gått, sett ensam mamma söker och nu tänkte jag duscha och sen sova, sällan jag är trött menar ja? Undra sa flundra hur det kommer gå när jag börjar rider ännu en häst och har stallet varje dag..
Näe längtar faktiskt...börja komma igång på allvar och hoppträna osådära, grymt roligt fast kommer inte ha mkt tid över till kompisar, menmen :) that's life
enda kravet pappa hade på detta var att hinner du med körkortet då då? DUvet väll att du ska ha körkort i februari? och vill inte höra något att du inte hinner plugga pga hästarna! jajajaja ska verkligen hårdplugga nu på körkorteeeeeeeet pappa


en till sak bara.. jag har FORTFARANDE ont där jag drog ut tanden sist..imorgon är en vecka EN HEL JÄKLA VECKA
och imorgon drar jag ut sista tanden, tack gode guud, sen vill jag aldrig mer dra ut tänder!!!hoppas jag inte får ont där med, då vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0