TRÖTTTTTTTTT

Pappa hämtade mig efterskolan ,for hem och bytte om sen for ja till stallet, fikade en bulle och saft med helene o alla i verkstan sen drog vi upp till stallet, tog mallis idag och red runt ubergsstugan, dock var korna kvar!! ah men vi kör med ignorera tekniken nu vilket betyder, ställa han åt hållet bort  från kossorna, och jag ska ignoera dom helt, kolla åt ett helt annat håll, vilket gick :) han fick förbi.. men tog en omväg på hemvägen :p får på hemvägen ser han korna mkt tidigare så det skulle inte gått..
men gick super, han fick nå dampryck på slutet när ja satt på långa tyglar men kvar satt ja iaf.

for hem sen med pappa, eller ah på willys efter han suttit o tjatat om vad han ska köpa för att ja ska äta... så vart 4 puckon.. åker in i kylskåpet det med som resten...
var ute och sprang med, gick skitbra tills ja fick mjälttugg som vanligt, skittrreterande och inte lite mjälttugg heller, måste stanna i typ 5min för att det för fruktansvärt ont, det där förstör min träning!!!!
när ja var tillbaka åt ja lite och nu ligger ja sängen och  har läst 2 vecko revyn...ska plugga teori men är så jäkla grymt trötttttttt orkar inte äns duscha, får göra det imorgon..kan nästan slå vad om att ja sover inom en halvtimme, fy fasiken -,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0