VINTER REDAN?!

Kunde inte sova igår, såg typ en halvtimme på "the proposal" tyckte inte den var såå bar men vem vet inte äns sett halva än så.
Imorse vare jobbigt och kliva upp, kallt som satan och trött.. Men upp kom man, vart en stickad polotröja och vinterjackan, men endå så frös man...får nog köpa 2 vinterjackor till o sätta på mig.
Är på skolan nu iaf, sitter på medieproduktionen var ju inte här i tordags och vi har börjat på nytt projekt men det nya är iaf att man ska skapa ett fejk företag...sånt är jag verkligen sämst på!! har ingen fantasi för fem öre!!!
Blir ingen lunch för mig iaf :) nejnej går på stan eller något istället, efter lunch har vi engelska så då blire hårdträning inför provet.

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad ja ska göra, bröderna osådär ska väll hem till oss för mammiie fyller år idag så grattiis!

Sen hoppas jag på björnrike på nyår =D fysatan va roligt, jag menar pengar har jag ju och verkade ju som man fick hänka ;-) SYYND bara att man blir 18 feb o inte kan gå på krogen där uppe men skitsamma kommer nog ha fett roligt endå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0