ååhhhHHHH

Bajskorv säger jag, har suttit och haft Svenska imosre, och vi ska ju ha redovisning idag från a.p.u.n och jag hade ju skrivit allt + gjorde en powerpont presentation, men vart är den? Joooo i min hårddisk som ligger på torkning (y) KUUUL
så har fått suttit och skrivit om allt, och vart precis klar med min powerpoint, ska ha redovisning om 10min
inte kul för är inte förberedd för  fem öre..
Aja
Fick reda på resultatet sen svenska provet VG- .. minuset kunde hon väll ha skippat va?

menmen efter jag har redovisat ska jag åka till hunddagist och kolla på schema hur jag ska jobba under veckorna :-) wihoo

Kommentarer
Postat av: marcus

Låter lite stressigt. Inte kul när det bli sådär ;)

2010-04-15 @ 11:01:59
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0