BÖRJAR NÄRMA SIG...

Imorse for jag och handlade med mamma först på ica maxi, skjussade hem henne och for och tränade en snabbis
For sen till blixten och red en sväng på träningsbanan, travade och galopperade hela vägen
vart han trött? icke..
Spöregnade när jag red iaf, såå roligt och jag vart inte alls genomblöt
Sen ska helene tävla lordis idag, så lycka till :)
Lämnade mina ridkläder där.. kommer ju inte rida någon annanstans så :/

Sen for jag till kaggson.. började packa in alla saker som ska säljas i bilen o då bröt ja ihop igen =(
ååh va så hemskt och ta ifrån alla saker.. det är ju kaggsons, det är ju han som ska ha det :/
Stog och myste och pussade på han i hagen innan jag åkte <3 loveu!

For hem sen en snabbis, hämtade mysan och for och hämtade ante och liam, skjussade dom till sjukhuset och sen hem dom igen. Nu är jag hemma och kollar på filmen igen, har skitont i huvudet..
Är nog för jag grinar hela tiden, känner igen symtomen sen förra året -,-

Imorgon så åker jag & elin till stallet vid 12 tiden och är där fram till 4,5 då han ska få somna in..
jag gruvar mig så jävla mycket, jag kommer aldrig någonsin villa gå ifrån han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0