=)

Ja det gick inge vidare med den där svenska grejen. seriöst betalar jag den som gör den åt mig! :)
Mamma kom hem vid tre, for till jobbet då, fick min lön, och wow kan säga att min utomlandsresa är igenbetald iaf ;-) yeye! i'm rich
Sen frågade dom om jag visste någon som ville jobba en helg i månaden, men jag tog på mig det, för jag har inget emot att jobba varannan helg :) WIIE roligt.
Fick även veta när jag skulle jobba där i sommar och det var mellan v 26-33, så får bestämma själv när jag ska jobba :) tror det blir v.26-30 eller något ;>
lite sommarjobb måste jag ju få + att jag ska till borlänge med och jobba.

Sen for jag och mamma på birsta, köpte en skiiitsöt klänning på gina, den åker med till turkland givetvis ;-) vis och man ser skiitbrun ut i den!
Sen vart det systemet och 2 vin tetror tills fredag! wohoo
Åkte och lämnade av mamma och sen for jag och tränade, grymt skönt, dock var det ganska svårt och träna magen då jag har väälrdnes träningsvärk sen igår -,-
johan ringde även "tränar du gorumpan"? "vaaaaaa?" "du kanske borde gå på hörselträningsistället" hahah säger ahlmark och dom i bakgruden, men vadå? jag har dålig hörsel, inte mitt fel =(

menmen nu är jag hemma och ska gå och gå ut med gigolo sen blire greeys, och imorgonbitti har jag nationella, fyfan -,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0