FÄRGA HÅRET

Låna carros pappas bil förut och for ut till birsta, köpte hårfärg, både carro och jag
sen for vi hem till mig och färgade det =) slingade carros hår först blondare
sen till mitt, ville ha rött/svart.. men ah vart inge rött alls typ :( inte så som jag ville ha det.
och kaan verkligen inte färga det något mera, jag lossar hår som en galning..

Aja. vid halv 10 skjussade jag hem carro, sen kom johan och hämtade mig haha trodde det skulle vara isaac men icke, så gick upp och hämtade mysan sen gick johan och gigolo med oss bort till ante..
Gick väll.. ganska bra, =)
nu har jag borstat tänderna och allt och ska sova, upp imorgon och jobba
8.30-18.00, sen blire träna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0