FILM

Sådär ja, nuduschad. smörjt in mig, noppat ögonbrynen och eveerything, inför imorgon för imorgon hinns det inget sånt :-)
Har även gått en sväng med gigolo med, gubben vart så glad när jag kom, pluttis.
Har även städat, dammtorkat och bytt sängkläder, schöönt.

Johan ringde nyss med och surrade, haha han är så rolig =) haan kommer hem imorgon btw!

Nu ska jag se film och chillidilla!

Och imorgon har jag nationella i engelska b, muntligt, fyfan
sen blire tatuerarstudion för en kompis ska tatuera sig och jag ska be han skissa en åt mig
så lär vara hemma vid 4a tiden då blire partyyyy, fårse vart jag hamnar
så drar jag med jennie och brudarna :-)
vi får se vad jag känner för imorgon, dricka vin ska det göras iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0