FILM

Precis varit ute på en lång jävla springtur har insett hur jävla äckligt fet jag är!!
gick en promenad med gigolo med när jag ändå var ute..

dagens -
gjort av med 400spänn på ett passjävel
vet inte äns om ja kommer få passet innan torsdag då jag ska till riga (vilket betyder att jag inte kan åka)
har gjort hårinpackning och som vanligt blir håret så jävla fett
har insett hur fet jag är, fyfan här kommer fläsk doris
har insett hur otroligt världelösa kompisar jag har:)
gick skit på nationella
jag hittar inge nya låtar att lägga in på ipoden, är så jävla less på all musik ja har just nu

dagens +
ipoden funkar äntligen igen, efter att inte velat funka på 1 vecka


ja det var väll de :):)
nu ska jag se film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0