FOTOGRAFERING

Mamma kom och hämtade mig vid 11, for till stallet och mockade och gjorde ordning allt.
Sen tog jag in kaggson och gjorde han superfin, borstade, gjorde ren ögonen och massvi med glansspray!
Han bläänkte efter ;-)
Sen kom Elin och sen Emmy (fotografen då) Vi tog både bilder på enbart kaggson, sen på mig&kaggson och elin&kaggson när vi både stor brevid han och när vi sitter på honom. Det var superfina bilder!
245st, ska förstora tre st hade jag tänkt och hänga upp i mitt rum, ovanför sängen, där ska min bäbis få sitta<3

Och kaggson var sååå pigg idag, hade jättesvårt och stå still helst av allt vill han nog bara ut och tokgaloppera, men det får han inte :(
Imorgon ska jag ut till han och rida min sista ridtur på honom, usch va hemskt, jag vill inte :(
Menmen elin skjussade hem mig och sen dess har jag legat i sängen eftersom korten togs i en sommarklänning så är så frysen :p
Har kollat på Bella & Tyra show och ska väll hitta något annat och se på nu.
Ikväll blire luuugnt kan jag lova, nu ska jag inte dricka nå mer förns sommar.. om ens de?
festa suger! det har jag sagt länge och det håller jag mig till :p
onödigt och slösa pengar på sånt skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0