FREEDAG

Okej är på bättre hunör idag, som linn sa "ingen idé att lägga ner engergi äns på sånna idioter"  så det ska jag icke göra heller :-)
iaaaaaaad sitter ja på engelskan, trodde  vi bara hade nationella men nejnej vi hade en lektion, sen hinner alla inte göra muintliga idag så det ska jag och linnea göra längre fram + att vi har listen nästa vecka (då jag är borta) + att vi ska göra en presentation i powerpoint gruppvis oxå + att vi har i svenskan 7 texter som ska in, ÅÅHH vet inte hur jag ska hinna med mig seriöst :S
så jävla kuk skolless är jag!!!

Aja isaac och anton var iaf världens bästa och åkte och gick ut med gigolo, trodde nationella skulle gå fort men ah jhar ju lektion till halv 12 så så länge kan han inte hålla sig, så tack tack:D<3
Ska hem snart iaf, då blire hem en sväng och chillidilla sen åka och träna och köpa cigg ska jag göra oxå!!!
och va tusen vare med pappa då?! om inte passet kommer och du inte kan följa med till riga får du låna min bil hela helgen och åka runt hur mkt du vill.. EHH ursäkta? sen när började du vilja låna ut bilen till mig?!

Aja har somsagt tre ställen och välja på ikväll, huli, alnö, stan =) så får seee vare blir, seyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0