GÅRDAGEN/DAGEN

Ja det var inge sova igår, johan jåjja och jon kom och hämtade mig, for till ok och dom skulle köpa öl haha osså står  vi på framsidan sen säger han "ne men vi går på baksidan för ja vill inte bli filmad när ja ger över ölen"
så åker vi på baksidan, så går dom ut och han ger ölen osv...
oxå ser vi inne i bilen en fet skylt "området är tv överbevakat" hahaha, skylten var ju ganska svår att missa, men ah det var lite roligt.

For hem till johan sen och fick ett glas vin av jon, hann dock inte dricka något för vi skulle iväg och köpa cigg och chips och johan hade ju druckit så han kunde inte köra, så JAG fick köra hans bil, och det gör ja fan aldrig om, servon var ur funktion så ratten var så jävla trög, seriöst jag tog in för kung och forsterland när jag svängde, johan fick köra ut från parkeringen för ja höll på och krocka in i allt för ja inte kunde ratta :p

ja till macken kom vi iaf, och hem oxå =) var lite annorlunda och köra hans bil kan jag lova som har turbo och min mamma har den minsta motorn man kan ha en C1a!
Sen gick vi upp igen, dock drack öl och åt chips och jag lyssnade på musik typ.
Sen gosade jag med gigolo, naaw så sötipöti låg i sängen och myste med han i säkert en 45minuter,
johan kollade på oss och sa" du älskar verkligen djur du, man seeer verkligen de"
naaw :) gigolo bara låg och njöt lill plutten.
AJAAAA;D

vid 3 tiden gick vi hem, och ja somliga bor ju nära ;-) och vissa andra vid namn johannes bor i medskogs ;-)
haha och jåjja skulle ju såklart säga ett skämt när jag var påväg upp för trappen allstå det värsta som fins är att asgarva när man går uppför trappor, då är man nära döden iaf.

Aja gick hem och tog ett tag innan ja somna för hade ont i tänderna -,- gaah


Ställt klockan på 11 imorse, var ute och gick en snabbis sen skjussade jag mamma till jobbet, sen for jag och tränade i 45minuter sen for jag till stallet eller ja till grafströms..
Red ut med blixten med henne och & lordis runt ubergsstugan, gick bra, blixten var pigg som alltid.
Sen städade vi massa i stallet, mockade, spånade, sopade, kratta ur hagen osv :)

Var hemma runt 5, pratat med carro 2 gånger i telefonen, hon kanske ska med utomlands dårå, ikväll blire lugnt iaf.
Ska iaf åka och träna runt halv åtta igen sen ska jag hämta mamma på jobbet nio :) wiho seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0