GÅRDAGEN

Igår så tog jag mig en promenad till stan och tränade på gymmet, sen gick jag till mammas jobb vid sjukhuset. (Carro skulle oxå med, men hon hade somnat hon!)
Solade i 10minuter, ville sola 20min, men det gååår inte det är för varmt med dom nya rören!!
Sen chillade jag med gamlingarna, nemen alla kom och pratade med mig åÅHH jag hatar det, dom är snuskiga.
Efter mamma hade slutat for vi på birsta, gick på systemet, köpte present till ardi och inslagningspapper till liams påskpresenter.

Sen for vi hem och jag var hemma ett tag, sen tog ja bilen och hämtade upp cattsi, for till daniel och hämtade min skiiva :D äntligen har jag bra musik i bilen!
Sen for jag och cattsi till kaggson<3
Mockade och allt först, skrattade så jag hade lust och putta ut catts genom hö öppningen.. Hahah seriöst, det är fan jobbigt och skratta så mkt som jag gör med henne, lovar!!!
Sen tog jag in en blöt kaggson, för de hade börjat regnat, borstade han och myste på :) Tog massa kort oxå<3
Kan inte förstå att nästa fredag finns han inte mera...

Vid sju for vi hem till catts  hon fick byta om oså, sen hem till mig och jag duschade och bytte om och sen gick vi och mötte ardi och alla.. blattar :p haha
Var hos ardi hela kvällen, ja.... haha hon fick en dildo av sina klasskamrater i pressent, hahah det va så roligt!!!
hon DOG

Jag och catts drog hem vid halv 12, jag var döende trött -,-
sen måste jag meddela att min telefonjävel som har funkat nu i månader har börjat dött igen... ÅÅÅHHHH
så ska lämna in den igen -,-

Menmen nu är jag vaken och ska ut på en morgonpromenad :)




Vem kunde trott, att det skulle gå så fort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0