GLAD PÅSK, ELLER NÅ?

Ja igår så for jag först med mamma till ante, klippte mysipysis klor och mamma gaav påskpresenter till Liam och Leia.
Sen for jag och köpte ciggaretter och sen till carro, hon sov när jag kom, ovanligt?
Men klev upp och lagade mat och grejjade på iaf (y)
Sen fixade vi oss och började dricka lite smått, innan seeeeeeeeeg johan kom.

Vid nio tiden var vi hos andre, där var samma gamla vanliga folk :p var rätt roligt tyckte jag, men drog ner på krogen med carro vid 12, och det var vääärdelöst.
Var på stads och man kände inte en kotte!
Gick och mötte robin och drog på nån fest hos han kompis i stan, var där i kanske 10min sen drog vi igen.
Mötte andre och fick skjuss isaac upp till andre igen.
Var väll inte lika kul då, hade blivit ganska opepp, inget och dricka och var knappt full så sååå roligt var de ju inte.
Så åkte taxi med kling och fredde till bergsgatan egentligen, för dom hade betalat dit, men chaffören ville inte att ja skulle gå hem själv så hon skjussade mig till ip så fick jag gå därifrån till carro :p

La mig och såg på animal planet när jag kom hit, allstå seriöööööst.. Var såhär djurpolisen i houston, som jag seriöst skulle kunna kolla på 24 timmar om dygnet.
Var iaf nån idiot som hade bundit fast hunden och lagt den i en soptunna i 35graders värme Vem i helvete gör sånt??!
Åhhh jag blir så jävla arg, allstå sånt där vill jag göra, åka till usa, kina, afrika, spanien, alla jävla länder som finns och hjälpa djur och skjuta idioterna som gör sånt :)
Så låg och tänkte på det igår innan ja somna.. Haha ska ner på arbetsförmedlingen och höra vad man behöver för utbildning osv, om det  finns jobb redan nu eller om dom är av behov, ska även se om det finns någon slags volontär arbete här i sundsvall som jag ska joina isf :)

Aja vaknade imorse och carro var inte här?! hon skulle komma efter mig för hon skulle käka, men här är hon ju inte.. Och svarar i telefon gör hon inte heller..
Menmen ligger och glottar på tv, dricker saft och ska snart åka till kaggson, ska ju fotograferas idag, och jag ser ut som en sepe skada, lockigt hår och mascara över hela fejjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0