GODMORGON

Vaknade 9.00 imorse av att siggy jamande som en galning, klev upp och klädde på mig osådära
sen åkte jag på sjukhuset, röntagade foten gick på 5minuter så var det klart.
Gick ju liiite bättre och rönta foten denna gång, sist jag var där hade jag ju brytit den och dom skulle ju vrida och dona på foten för att få bra bilder, det var mindre skönt kan jag lova.

Aja nu ligger jag hemma och kollar på filmen jag såg lite på igår.. inte världens bästa :p ganska b-ig film.
Börjar skolan halv ett då blire psykologi, sen blire nog litt träning :)
Elin kommer ju med bilderna idag med, wihooo.
Sen ska jag ringa Jonas igen och se om han svarar.
Föresten ringde min psykolog idag, har ju inte gått dit på tre gånger, så imorgon ska jag dit 16.00
ska försöööka komma ihåg det, inte så att jag älskar att gå dit precis :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0