GODMORGON

eller godmorgon för över 2 timmar sen.. men endå;-)

Vaknade vid halv nio idag, fick sjuss av micke upp till mammas jobb, solade i 10min sen tog jag bilen ner och hårdtränade :) Ska ner och träna en till gång sen, nu ska fettet BORT, nu kör jag last year style, ingen mat alls överhuvudtaget.
Om det inte funkar, då har jag bestämt mig för en fettsugning, helt jävla seriöst, jag har pengar som jag har sparat till lägenhet men jag tar seriöst dom och gör en fettsugning annars, har redan läst en massa om det och vad det kostar osv så, ger de tre veckor annars så -,-

Aja vart hemma nu en snabbis och läst tidningen, ska till mammas jobb snart och hämta henne sen till stallet och rida ut på en sista ridtur på min älskling :( aaww.
Ska även ta massa kort på grejer som vi ska sälja, sadel, schabrak, täcken osv, nån som är intresserad? så hör av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0