GYMMET

fyfaan va drygt det var med engelska, seriöst. Jag äälskade engelska förut, (i nian) sen i ettan i gymnasiet höll jag endå mitt betyg på vg.
men i år.. tkr det är så jävla tråkigt och meningslöst.. vilket måste bero på läraren, får fan nöja mig med ett G i år tyvär.. Det var nå vi pratade om hos psykiatriken.. att mina betyg har sjunkit från nian till gymnasiet, i nian hade jag nästan bara vg & mvg.. Nu har jag nästan bara G .. 2 vgn tror ja... Undra var det beror på?

Aja gick en promenad till gymmet sen, tränade en timme skönt som satan, sen tog jag bussen hem och gör inte allt för mkt, ligger i min älskade säng :-)
Vid tre när mamma kommer hem ska jag åka och rida lite med linnsan, surt att det blåser som attan bara:/
ni vill jag ha riiiktig sommar, utan blåst 25+ och massvis med sol!
Det är ju såå mycket jag vill göra i sommar så vettefan om jag hinner med allt.. Menmen

Ihelgen blire nog lugnt, ska inte festa iaf, ska ju jobba ons-sönd så känns som det kan vara ganska bra och ta igen sig i helgen, dock frågade fredde om jag kunde skjussa han och massa från han till en fest senare ikväll och det kan jag väll ställa upp på i guess.
nee.. tror jag ska städa elller något för att fördriva tiden, tjolahopP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0