HEJ LINNN

bara för jag vet att du inte har något liv och läser min blogg, thihihi!

for till stallet förut, mockade och spånade sen tog jag klar blixten på rekordfart allstå.. 40minuter tog det för mig att göra iordning han, mocka & spåna åt 2 hästar, det var duktigt tkr jag :)
red ut barbacka för första gången på han på.. 5 år? haha men det gick bra, små trav heeela tiden, sen när jag släppte han så sprang han iväg fort som fan och jag satt och guppa sönder på ryggen hans.
Red bara en halvtimme typ, när jag var tillbaka tog jag in lordis med och gav dom mat och åkte till berit.

Linnsan hade ju mensvärk så tog berit åt henne :-) kändes lite konstigt och vara i det stallet när inte min älskling stog där längre, hans namn och allt stog kvar på boxen =( uscha.
Aja iaf, berit är ju som hon är, vägrade först gå in i spolspiltan när jag skulle spola benen, men surru in fick jag henne, jag gav mig icke ;-)
sen när vi skulle rida iväg så ville hon icke gå ifrån gården, men surru det fick hon nog allt göra endå :-)
sen var alla små snöhögar jätteläskiga men red mot kvarsätt.. eller ah vägen till kvarsätt travade och galopperade, superhärligt =) sen klättrade vi lite nedanför stallet.

Sen for jag och hämtade mamma, for på birsta och jag köpte en asfin klänning tills jag åker utomlands :D wihoo
sen en bh. Sen for jag hem och nu har jag precis duschat, klätt på mig och målat naglarna, nu blire platta håret och sminka mig sen är man fit for fight :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0