HOME

For ju till sidsjön förut, hämtade upp isaac och jåjja, dom såg på hem till midgård hemma hos jåjja, det är såååååå dåligt -,- skrattade bara för att dom härmade dom så fult!! Sådeså.
Sen gick vi runt sidsjön med mysis.. eller ja halva skön, var snö fulla stigen så kändes som och gå i sand.
Gick uppe vid storvägen tillbaka.
Skjussade hem båda och sen for jag till mammsen och hämtade upp henne, for och handlade på willys och sen for vi hem med mysis och stannade hos ante ett tag.

Nu är jag hemma och har precis duschat och smörjt in mig, så skönt! =)
Glottar på biggest loser, min framtid...

Sitter och väntar på ett mejl av elin, ett gammalt kort på kaggson, men verkar vara nå knas för får det aldrig :(
Hon har även skickat efter förstorningarn nu så nästa vecka hänger dom på väggen tillsammans med grimman och en bit av svansen, lilla gubben<3 Hoppas du har det bra, tänker på dig jämt ska du veta.

Ikväll vet jag inte va det blir, ut och springa ska jag iaf göra.
Och jag har fruuuktansvärt ont i tänderna, har tagit alvedon som dom sa att j skulle göra, men det hjälpte ju, NOT
gruvar mig inför imorgon då jåjja sa "vänta tills imorgon då kommer du få känna på smärta"
det är riktigt riktigt jobbigt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0