IGÅR/iDAG

Jag och och carro fixade oss lite igår, vi körde båda på pannband igår ;-) schnyyggingar.
Sen for vi till andre, där var det, han john, isse, gurra, wikke & kling.
Dom drack för dom skulle ner på hoffmaestro, jaa.. alltid underhållande och vara med dom, speciellt när dom dricker :-) haha

Skjussade ner isse, kling och wikke till stan först sen for vi tillbaka till andre och var där ett tag, körde kortspel så dom vart full nångång, och troor nog att john var ganska på pikkalurven :-) haha
Skjussade ner dom innan tolv.
Skjussade carros kompisar från haga till stan oxå :-)

efter det hade vi ingeeeeeeet och göra, satt utanför domsaga och smsade massa, pernilla kom förbi och sa hej, sen for vi till donken där isaac och filip var.
Sen åkte vi upp till jåjja, haha han är alltid lika kul han :-) ruuuuuuuuudolf
myste med hans katt selma och spelade tv-spel typ.

Vid halv 3 for jag och carro och skjussade john, gurra och isse först hem sen andre och nån brud och sen fredde och lina och jon adam och olof :-)
fulla och glada var ju allihopa(y)

Jag och carro var hemma 4a tror jag, helt döda, carro var hungrig så det första vi gjorde var att rosta mackor åt henne sen såg vi klart på filmen, så gryymt bra!
Imorse vaknade jag 11 tror jag, satt lite vid datan och väntade på att carro skulle vakna, som vaknade typ.. 1 timme efter , sööööömntuta!

Klev upp och for på ok och skulle tanka.. men fick inte upp locket så det sket sig:D haha
sen var vi tvungen och göra ren bakrutan för kling hade skrivit "KUK" där, otrooligt fint kan ja lova.
Ikväll ville linn att vi skulle titta på film, fårse vad som hinns med, jag måste skriva klar en grej till skolan från när jag praktiserade.
Sen skjussade jag hem henne och for till stallet, mockade åt alla tre, helen kom ut och surrade ett tag.
Sen red jag bort till kvarsätt, linn tjatade och stressade söönder mig.
Väl där så hann vi inte rida någonstans för hon skulle iväg, stannade iaf ett tag och prata med na, gud va brun ungen var, hade varit i fjällen i en vecka, bajs på dig!
Men jag och blixten tog oss en tur runt kvarsättt iaf.
Han var helt svettig när vi komtillbaka, såklart så rullade han ju sig i värsta lerhagen när han fick komma ut i hagen. otacksamma j*vel :(

Sopade och smörjde in tränset och gjorde ren skydden sen for jag och tränade i 45minuter, grymt skönt.
Ligger hemma nu och gör inte allt för mkt, njuter av att det är så varmt och skönt =D
tänkte hoppa in i duschen snart.
Imorgon ska jag jooobbba, gud va roligt :D har saknat alla dagishudar och allihiooppa wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0