JOBBBAAT

puh vad jag är trött, helt sjukt vad ovan man blir och jobba när det är så långt från gångerna :p fötterna är helt död.
menmen
började halv 9 imorse, möttes av nina"menheeej va roligt och se dig, blir jämt så glad när jag se dig" haha aaw :)
Hade 3 promenader på förmiddagen, rum 4a & rum 6 mina favorit rum, såå duktiga :)
sen hade jag rum 5, aka cesar och signe :p och dom skötte sig faktiskt rätt så bra, dom fick bara ett dampryck då cesar flög på signe och jag efter och ramlade över signe och höll på och ramla på ansiktet.. Haha men klarade mig, sen fick dom en rejäl ut skällning sen var dom suuuperduktiga, cesar bet inte i kopplet eller hoppade eller nånting, grymt nöjd.
Sen var det utfodring sen städade jag pensionatet, sen vare lunch.

Efter det så gick alla ut på promenader och jag var kvar, fixade massa med alla grejer som dom ska ta med på noliamässan osådära, sen var det min tur, hade rum 4a igen, sen småhundarna och sen sally & beda, alla var superduktiga =) så roligt när dom sköter sig och allt går bra.
Sen åkte maria, amelie och nina(allihopa allstå) på nolia mässan med alla saker, så då var jag själv där.. trodde det skulle bli en lugn stund men icke!
kom en tand och köpte klass sen ringde det hela tiden, en tjej som ville ha praktik där, en tjej som ville ha hjälp med sin hund, en tjej från hudikvsvalls tidning osv..
sen kom det in en tjej som ville ha ett halsband men fanns tyvär inget i hennes storlek :/
sen kom det en tjej som ville höra om dagis konstander osv + att massor kom och hämtade ut hundar,
ah fullt upp allstå! haha
städade dagiset + butiken + köket oxå =)
dom kom tillbaka vid halv 4, då höll jag på och sätte upp lite hyllor, första gången jag borrade i mitt liv haha men det gick bra :D
fick sluta halv 5 för nina kunde ta stängningen. Så då drog jag och tränade i 1½ timme, tränade magen igen (trots min otroliga träningsvärk!!)
sen sprang jag på bandet i 30minuter, sen kom mamma och hämtade mig, ligger i sängen nu och kollar på hockeyn, HV!!!
och ja ikväll blire luugnt så trött i fötterna så det finns inte, börjar 9 imorgon så=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0