JOBBHELGEN ÄR ÖVER

Igår så sov jag inte allt för mkt sömn, micke sjussade mig till jobbet och jag gick morgonpromenaderna, skitfint väder vare, såå härligt =)
var klar vid 11, efter ha skrivit massa papper o så, for och hämtade carro och vi for ut till birsta och skulle lämna in min mobil igeeeeeen menmen det är en annan historia:) köpte blommor till min syster med.
For ut till henne och grattade henne som fyller år =) hela tjocka släkten var där.
Sen är kerstin en sånhär otepist eller va det heter, typ expert på rygg, nack besvär osv..
och hon kollade massa på min rygg och sa att jag var ganska sne, och ländkoterna var på olika plats, sen satt alla kotor ovanför mellanryggen ihop, (vilket dom inte ska göra) 
Så jaaa... inte konstigt att jag haft ont i ryggen, iaf hon tröck här och där och även på nacken, shit va det knäcktes, grymt skönt efteråt, dock fick jag värre ont i ryggen under dagen.. :( kommer aldig någonsin bli bra i ryggen..

Aja sen for jag och jobbade igen, emil kom förbi med och rökte en cigg och surrade, när jag var klar med det såå.. for jag och carro hem till henne och käkade lite, sen hem till mig en snabbos sen till dagiset igen oc hgic kvällspromenaderna.
Efter det var vi ute och brummade, träffade isaac och skulle upp på berget men det var aldrig av, skjussade adrian och jon till jon och vart även kvar där, var ganska roligt, dock var jag sviiintrött fysatan
efter att adrian skickat några snuskiga sms och jon adam och johan skrattat ihjäl sig åt mig så for vi till isaac och hämtade johans nycklar, där han även lagt med några kondomer till mig ... hahahah ah gud.

Var hemma vid 4a efter ha släppt av johan och anders, dog i sängen direkt. Skulle upp klockan åtta men försov mig och vaknade nio?
Klädde på mig fort som fan och for till jobbet, vart ganska pigg efter att ha gått med alla faktikst, for hem och skjussade mamma till jobbet sen for jag och carro på vårmässan och gick runt runt runt :p
träffade cheferna mina och dom hade sålt ganska mkt, wihoo =) goodie
For därifrån vid 2, till jobbet och gick ut med 3 hundar som skulle hem vid 3 & 4a..
Dom som skulle hem fyra kom då, men dom som skulle hem tre, deras ägare kom aldrig
så vi satt där och väntade och väntade... ringde henne men hon svarade inte, så for därifrån och skjussade
adrian från stan till bredsand, seeen ringer hon, så är bara och åka tillbaka.
Då kom nina, maria och amelie med alla grejer från vårmässan, dom var inte allt för glada ;-) haha dom är så roliga!

Sen for jag och carro hem, men då ringer cillas matte och säger att dom kommer en halvtimme tidigare så var bara att åka dit igen, släppte av carro på vägen oxå.
Gav alla mat och gick ut med cilla sen kom dom, sen gick jag ut med sigge och umberto, kändes konstigt och ha så lite promenader :O haha.
Sen for jag til lcarro och lämnade min telefon som hon ska lämna in imorgon, sen for jag till mammas jobb o ch solade och sen for vi hem.

Ligger i sängen nu så jäävla trött och kollar på wallander, fysatan tur att man börjar 12.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0