JOOBBBAT :d:d

For iväg till jobbet vid åtta, var där halv nio :) städade lite och surrade på med tjejerna.
sen var det igång med förmiddagspromenaderna, hade först en amstaff liknande Bax hette han, superduktig kille!
Sen hade jag rum sex som bestog av yojimbo, vicky, sascha, sam & viggo, gick sååå bra och gå ut med allihopa:)
sen rum 5 som var Signe och Ella.. den jobbiga rummet, men dom skötte sig gaska bra, förutom i början då dom började busa och dom flög efter varann och jag efter som en vante.. trodde jag skulle ramla och slå ihjäl mig :p
men efter ett natts - utbrott så slutade dom och gick fint resten av vägen :) haha.
Sen hade jag sigge och rufus i rum 7 :D
Var ju såå härligt väder, gick med solbrillorna och steekte ja.

Var klar med alla promenader 11, då klippte jag ite klor (på dom som man kan vara en på) dom flesta måste man vara 2 på... men finns några som går.
Sen vare lunch och efter det så vare promenixar igen, hade rum sex & sju då med, sen hade jag nån boxer aktig kille i pensionatet som hette Heimen.. eller något, skiiitduktig och gå med, brydde sig inte om hundar eller nånting :)
sen tre st supersöta småhundar, pluto, hugo och sen vare nått till namn :p ursöta iaf!!!
Sen städade jag och fick sluta efter det..
FÖRESTEN! fick skriva anställningsavtal idag ;-) hur coolt är inte det då? så nu står jag som anställd där =D
vilket är bra, för om jag blir hundbiten eller likande så finns det försäkrning :) och risken finns ju att man blir biten så.

tog bussen till mammas jobb och for hem en snabbis, sen for jag till stallet och red ut med helene och blixten, jag tog lordipordi då, och lord är ju som han är.. han vart rädd för en.. bil.. mmm en biL!
han har ju aaaaldrig sett en bil förut, nejnej.. så han slängde upp huvudet och nocka mig -,-
sen när vi travade så snubblade han och vart skiträdd och började galoppera, knaaashästen.

Var klar i stallet vid 7 tiden då for jag hem och satt hemma ett tag och sen for jag och solade :D
nu är jag hemma och tänkte duscha och sen sova, skola imorgon.. vill inte :( vill jobbbaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0