KLIPPT HÅR

Gjorde faktiskt klar caset för denna vecka på psykologin, trodde jag aldriiig, för jag fattade ingenting ... men så brukar det oftast göra i början för mig, sen när jag väl börjar skriver kan jag skriva i timmar..
Sen gick jag med carro på stan en sväng, ååh vill ha så mkt nytt när jag åker utomlands :( vil haaaa vill haa
Sen drog jag och tränade, elin kom även med förstorningarna på kaggson, åååh va fin dom var :')
nu saknas det bara ramar så dom kan uppp på väggen :) älsklingen<3

Tog bussen hem sen och har precis klippt brorsans hår, han vart nöööjd så det är ju bra, ska väll hoppa in i duschen nuja ikväll blire springa och greys anatomy , yeye

sen har jag sååå mycket som måste göras, måste ta reda på vilka 2 veckor jag ska jobba på hunddagiset i sommar, måste fixa biljetter antgligen tåg eller buss till borlänge och bestämma vilka tre veckor jag ska dit
Sen måste jag veta vilken av alla festivaler jag ska på så jag har något att utgå ifrån...
Åhh blir galen när jag inte har sånt här planerat, jag är ett kontrollfreak och jag vill ha ordning och reda på grejjer! blir gaalen på detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0