KVÄLLEN

Mjaa, nu är nattsipattsi mycket trött...

Varit så seg hela dagen och inte alls mått bra, gick ner till johan förut iaf, bakfulla människor.se
sen skulle dom ha mig och köra men var inte körklar för fem öre så johan han fick köra han ;-)
skjussade hem jon och zeb, sen for vi hem till hans mamma en snabbis sen upp till sidsjön och gick en sväng med isaac och adela.. Haha eller.. ja vi skulle gå men när vi började gå började det regna/hagla
"mmm fint väder ute va natts? det regnar ju för fan" fick man höra ett antal gånger..
men det var fint väder på morgonen iaf :o

Sen for jag, isaac och johan hem till johan, chillidilla där och johan började drack vid 4a(y) fiiinfint de
såg på massa roliga grejer på internet och isaac var sååå dryg, skrattade konstans.. nån som var trött kanske?
städade åt johan med, duktiga jaag
skjussade sen hem isaac, och ni skulle ha sett min backning hahah typ i cm från räcket, det är skills det ;-)
johan och isaac asgarvade i typ 12år... -,- tusan!


eehhh sen körde jag för johan hade ju druckit vi for till hans bror, var där ett tag och tog med joel, sanna och jugge, skjussade hem jugge sen lämnade vi av sanna och joel i korsta, seen for vi hem till mig och jag bytte om och grejjer, johan tyckte min mamma var dödsskön :p haha
eh sen köpte vi cigg och sen for vi hem till johan, isaac och adela kom dit sen for dom och hämtade massa folk som förfestade där.

Sen for jag, isaac och adela på bilträffen, hämtade upp filip och hans tjej på vägen med, men var inte så kul, så jävla kallt och blåste så in i helvete ..
for på en fest i granlo sen där det var proppat med folk..
Efter det for jag hem till johan igen, en mkt full johan...
Satt och fråga 1000 gånger om jag var sur, neeeeeeej sa jag 10000 gånger :)

haha sen myste jag med gigolo, jag är hans mamma :) hihi johan säger gå till mamma när han ska gå till mig, sötnosis gigolo=)

Sen for alla vid 12 tiden till krogen så då gick jag hem, tänkte stanna hos johan först men näe jag ville hem och sova, är grymt trött och imorgon ska jag sova läänge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0