MEEEN

Igår så skjussade mamma mig till carro, hjälpte hon och steka korv ;-)
efter hon hade käkat åkte vi ut till birsta och resia för och kolla om det fanns nå lediga platser och det fanns de (I)
wohoo
Sen for vi till hennes mamma och besökte henne en snabbis och efter det for vi hem till mig,  skjussade micke och mamma p å tonhallen för dom skulle se after dark.

Sen hem till mig igen och såg så solsidan, aaa så jävla bra =D
Sen for  vi ut till njurunda, till filip :p där det var lite folk, såg en film där som vi såg även hemma lite så :)
Var hemma runt ett och och somnade två.

Sen rignde amelie imorse, dom hade haft inbrott på dagiset fyfaan...
2 bärbara datorer, kassaskpået och skrinet + ett inslagen ruta.. vilka idioter!!!!!!!!
Så dom ville att jag skulle jobba på måndag så dom kunde ringa runt till massa försäkrningar osv,
 jag sa självklart ja :) gud va roligt det ska bli! Saknar alla hundisar.. mest sigge ;-) hihi goproppen.

Nemen nu vaknade carro idag blire träna sen åka ut till hennes mormor och morfar tror ja?!
have a nice day :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0