MEN AAAAAAAJ

Mja sov inte så gott i natt :/ låg och tänkte på min bäbis, huga<3
Klev upp halv 9, gick en en 30minuters promenad med mysis, sen lämnade jag henne hemme och gick upp till mammas jobb och hämtade bilen.
For till tandläkaren och vi utökade tandställningen -,- woho.. or not.. Menmen de blir fint när de är klart :)

For och tränade sen i en timme, mkt schöönt! For hem en snabbis efter det och städade lite här hemma.
Sen for vi hem till ante, plockade upp han och liam och for till vetrinären med mysipys
det såg myycket bättre ut denna gång iaf, var klar 10 min, så då skjussde jag hem dom och jag och mysi for hem hit.

Och jag har klagat på att spänner i tandställningen förut, men de är fan inget jämfört med nu, it huuuuuuurs very very much!
aja nu ska jag och mysan gå i sidsjön med grabbarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0