MUSIKVIDEO

Sitter på skolan nu, planerar våra musikvideo, vi ska vara ronny & ragge, eller ah, jag ska vara anna =D haha.
fuuuuuuuult
men vi verkar klar för vi skulle bara planera idag så, ska väll snart ta bussen hem igen.

Kom ju på att jag har egen lägenhet mån-tors, ska i johans och göra gigolo sällskap för johan jobbar i östersund mån-tors, wiho.
Sen igår när jag träffade cheferna skulle dom bjuda ut mig på något framöver, aaw dom är så gulliga :)
Föresten, vilket jävla härligt väääääääääääder:D:D:D man blir så glad!!!
På lördag äre ju 1maj, shit allstå, en månad knappt till jag åker till turkland :D:D:D:D läääääängtar
Catts ringde även igår och vi skulle göra manikyr innan vi åkte till turkland, nagelförlängning osv, najsnajs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0