SERRRRRI

men seriöst, helvete va trött jag vart, jag kommer inte ur sängen och är så jäkla pissnödig så jag håller på och dör...
Föresten så kom elin med dvd;n på kaggson, när han kör kungen genom stan och lite från hagen osådära, guuud va fin han var, och ung och vältränad =) världens finaste var han, guud vad jag saknar han(L)(L)(L)
Fällde en liten tår när jag såg han han var precis likadan! sådär puffig, haha han stog jämt och puffa på en, och inge löst heller han tog i så in i helskotta:D haha osså läppen<3 rörliga läppen..

Sen smsade anna och ville att jag skulle börja rida pebbles, red ju henne för.. a precis ett år sen :)
sen har jag ju börja ridit linns häst berit med, så det är roligt! =)
aja hockeey nu, 1-0 till hv:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0