SISTA RIDTUREN

For som sagt till stallet förut, fixade ordning allt och myste på ordentligt med kaggson.
Sen red jag ut barbacka till kvarsätt, var såå härligt.
Det var molningt och skitdåligt väder men när jag var ute och red var det strålande sol och hur varmt som helst (som avtog föresten när jag åkte hem?!)
Kaggson älskade att få komma ut, pigg och framåt, go hästen<3
Grinade en skvätt även, kan inte fatta att det var sista gången jag satt på hans rygg...Det är verkligen det bästa som finns, och nu när det börjar bli så skönt och varmt väder :/
Något jag längtat efter hela vintern är att rida ner till ån och bada som kaggson älskar, han står bara o plaskar och plaskar, så sött!
Menmen nått sånt blire ju inte av :( åååh ja vill bara stanna tiden.. vill inte att det ska bli tisdag...
Knäppte kort osv på sakerna som jag har lagt ut.

For och tränade igen sen, efter det for jag hem.
har bara legat i sängen sen dess, har sålt 3 schabrak och ländtäcket redan så det är ju bra.
Funderar på att gå och hämta mysis och träna lite på hundmöten.. om vi möter några hundar så att säga
menmen fårse vad det blir av det.


pussmulen min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0