SKOLAN

Ja denna dag har varit mer än dålig!! fyafan

Vaknade inatt vid 2 tiden att mitt glas var utspillt med vatten över hela jävla datan, fyfaaaan va less jag var!! GAHHH
vaknade 7 imorse, for till skolan och lämnade in datan och ja han sa "det här ser verkligen inte bra ut"
snälla snälla gud gör så att min hårddisk går att rädda, annars tar jag livet av mig:(
har alla jävla bilder på kaggson där, jag dör om dom försvinner!! :( det är nog över 1000bilder på han.
den ligger på torkning nu iaf
Aja

hade våran första lektion på psykologi a idag... mjaa jag förstog inte mkt alls om jag ska vara ärlig, vi ska få ett case varje vecka och göra massa instuderingsfrågor.. Verkar vara en grymt jobbig kurs.
Körde även en namnlek.

På lunchen så var jag och linnea på stan hittade en aasfin klänning på gina, ska in och pröva den imorgon :)
sen gick jag till skolan, hookade upp med carro ett tag och sen började våran lektion.
Har tidningsprojket. .vi ska göra en tidning i klassen tillsammans, och alla ska göra 2 st texter + bilder var.
Men var så jävla less över datan så drog därifrån
mötte upp isaac och vi drog och tränade :)

Tränade en timme och sen tog jag bussen hem, sen dess så har jag städat och gjort klar dom där 2 texterna, gjorde ett reportage och en insändare.
Sköönt och ha det klart iaf.

Har äckligt ont i huvudet med, men ne nu ska jag ta och läsa vecko revyn och dricka mitt vatten, blir en springur senare ikväll :)
Elin ringde förut och bilderna har kommit :D wiiie, så imorgon ska jag få dom, då blire köpa ramar och hänga upp dom på väggen :) min fina älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0