SNARKANDE KARLAR

Drog ner till johan igår kväll, gick ut me gigolo det första jag gjorde, seen började jag med min psykologi uppgift, och ja, den satt jag med i flera timmar.. -,- isaac kom dit vid halv 12, chillade likSSSOOOmmm
och satt fortfarande med min pyskologi uppgift då, sökte på google, frågade på msn men inte fan vart man nå smartare eller, så skrev ihop något och hoppas på det bästa för jag hade ingen aning om vad jag skrev om.
Vid 11 la vi oss i sängen jag fick äran att ligga brevid gigolo, eller ja han låg på mig! Haha såg på en film, men orkade bara se 20minuter sen var jag för trött, men var ganska svårt och sova för isaac snarka och gigolo låg på mig och flåsade mig i öran (y) jajamen
typ efter 3 timmar gick han ner  från sängen så jag kunde andas och somna, hahah.

Klev upp sju imorse, tvingade isaac att gå ut med giggan, själv drog jag till bussen :)
sitter på psykologin nu och börjar med ett nytt case idag, fattar ingeeeeeeenting som vanligt, seriöst hatar den här kursen! den är för komplicerad för min hjärna .
Idag så blire heldag på skolan, tänkte dra ner till y byss på rasten och kolla busstider i sommar tills jag ska åka och sommarjobba på hästgården :-)
sen blire hem och gå ut med gigolo och sakko sen blire att skjussa therese och sen ska jag dra och träna :-) najsbajs!
tänkte även skriva klar psykologi uppgiften vi fick idag + svenska uppgiften vi tydligen har på ett helt jävla häfte, orkar inte ha det liggande så lika bra att få det gjort.

föresten lääängtar tills på fredag, ska hoppningsvis få min taruering skissad då, wihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0