SNART SOVDAGS

har icke hänt mkt sen senast, kollat på greys, efterlyst och nu de här sex rehab på femman.
Pratade även med johan, isaac, jåjja & jån förut på msn dryygaste skämten ever iaf, inte äns roligt :o
eller jo de som jåjja drog förut om reklamen som gick förut på teven som vart anmäldt.
Var iaf om tvättmedel, så var det i ett badkar så hede dom ner en.. mörkhyad kille sen när dom tog upp han igen var han vit.
hahhahaha jag dog, iaf när jåjja berättade det! otroligt kul.

Och alvedonen funkar ju inte iaf kan ja lova, vet inte inte hur många jag har proppat i mig, har lust och slita ut tänderna...Vill inte vakna imorgon, för det kommer vara 100 gånger värre.
Men ne nu ska jag forstätta med min träning här hemma, vart det istället för en springtur, har gjort magen nu i säkert 20minuter, helt slut.. Nu blire ben!

Imorgon ska jag rida blixten, sen tänkte jag träna 2 gånger faktiskt :) och imorgon blire en springtur iaf.
wiho inget mer planerat än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0