SOLAAT

Drog hem vid halv 2 från skolan, kollade på ponnyakuten.. buhu bara ett avsnitt kvaar =(
sen gick jag till mammas jobb och hämtade bilen, for till stallet och mockade åt grabbarna.
Sen red vi ut på en skrittur, jag tog lordipordi, som var mest seg men när det kom 2 par travhässtar vart han suuperpigg och visste inte vart han skulle ta vägen och glömde fötterna som vanligt :) lord vet fortfarande inte att han har 4 ben och hålla reda på.. Hmm..

Sen for jag och hämtade carro och vi sooolade, asskönt =D eller .. jag frös som fan så fick sola först men frös fortfarande efter jag hade solat, och carro stoppade in för 20minuter men höll på o dö dom sista minutrarna så fick ta dom med, schöönt.
For hem till mig en stund och nu har jag precis skjussat henne till stan.

Ska ta mig en promenad tänkte jag innan jag ska hämta mammsen på jobbet 21.15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0