SÖNDAG

todilooo
nu har jag vaknat till liv :-) otroligt skönt och sova kan jag lova, och solen lyser, kan det bli bättre?
Idag har jag fullt upp :-) men ska ta min förbränningsdrink och ut på en morgonpromnad, sen ska jag nog duscha, det står johan<3 över heeela min arm och hand.. hm nån som var lite uttråkad igår eller?!

sen ska jag försöka få tag i jon, för han ska fixa förbränningspiller/pulver åt mig, hann dock aldrig prata klart med han om det för johan avbröt hela tiden och skulle slå sönder han om han gav sånt till mig :-)
föresten om det är någon som har fått något konsigt sms i helgen så vare inte jag utan johan... jag har knappt fått hållit i min telefon och har bara fått smsat till tjejer ;-) haha deni
Så om det var nå konstigt så vare förmodligen han :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0