SVENSKA B

Börjande vandra ner mot vin och sprit hallen förut, men då kom sarha förbi så åkte ner med henne, vi skulle ha handboll men fick gå en promenad iställer så det gjorde jag, sarha och sanna :-) blåste gaanska mycket menmen.
sen tog jag mig en sprintur till johan och gick ut med giggan igen sen tog jag mitt pick och pack och gick hem.
Har suttit med svenska b grejerjna i säkert 1½ timme, och jag fattar ingeeeeenting, man ska läsa texter och svara på frågor till dom, men grejen är att man fattar inget utav av texterna :S:S knas.

Aja ska vänta tills mamma slutar 4a då ska jag på jobbet och hämta mil lön sen gå på stan och leta något fiiiint sen träna =) härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0