THE BEST I EVER HAD

Har bara legat i sängen sen förut, kollat på tv och på pearl harbor, det är nog en av filmerna jag har sett på mest gånger, och man önskar jämt att det ska sluta annorlunda, men det gör det inte -,-
Har även fått bilderna av emmy, har besämt mig för 3st jag ska förstora sen ska jag ta hem kaggson grimma imorgon och hans schabrak som minne...

Men ne nu ska jag duscha och ut och springa, sen ska jag förberede mig inför imorgon.. Om jag får nån sömn så att säga.
jag och elin åker till stallet imorgon vid halv 12, ska promenera med han och mysa bara.
Sen kommer han som ska avliva han på eftermiddagen vid 4 tiden.. och vi åker ju därifrån innan
skulle aldrig klara av att se kaggson dö... Ne usch jag vill minnas han som han är när han lever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0